Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Χαριστέας: «Η προσπάθεια απέδωσε καρπούς»

Χαριστέας: «Η προσπάθεια απέδωσε καρπούς»
Ο χαρακτήρας που έχει αποκτήσει η Εθνική και η προσωπικότητα των διεθνών έφεραν την ανατροπή και την πρόκριση κατά τον... ήρεμο Αγγελο Χαριστέα.
Ο επιθετικός του Παναιτωλικού και σκόρερ του δεύτερου τέρματος της Ελλάδας στο παιχνίδι με τη Γεωργία, ισχυρίστηκε στην αρχική του τοποθέτηση:
«Είμαστε όλοι πολύ ευτυχισμένοι. Αυτή η ομάδα κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια τα τελευταία δύο χρόνια και αυτή η προσπάθεια απέδωσε τελικά καρπούς. Είμαι πολύ υπερήφανος και για τον εαυτό μου γιατί και εγώ έκανα τεράστια προσπάθεια. Το γεγονός ότι με εμπιστεύθηκε ο κ. Σάντος και μου έδωσε θέση στο αρχικό σχήμα, σημαίνει πολλά. Ευχαριστώ τον Θεό που μου έδωσε τη δυνατότητα να παίξω και να βοηθήσω την ομάδα μου να πάρει αυτή τη μεγάλη νίκη».
Στη συνέχεια, ο Χαριστέας αναφέρθηκε στο μυστικό της Εθνικής που έφερε την ανατροπή και την πρόκριση.
«Αυτή η ομάδα έχει αποκτήσει χαρακτήρα. Εχουμε ξαναπεί ότι ο κ. Σάντος έφερε στην Εθνική τη φιλοσοφία του. Τα παιδιά έχουν προσωπικότητα και το έδειξαν και απόψε. Ακόμα και στο 1-0, πίστευα ότι κάποια στιγμή θα πετυχαίναμε το γκολ. Ημασταν ήρεμοι και καταφέραμε να γυρίσουμε το παιχνίδι».
Κλείνοντας, ο Χαριστέας αναφέρθηκε στην επιστροφή του ίδιου και του Φάνη Γκέκα στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα.
«Φτάσαμε εδώ εξαιτίας των παιδιών. Εγώ και ο Φάνης απλώς βοηθήσαμε στα τελέυταία ματς. Δώσαμε όμως απαντήσεις σε όσα ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες. Ο Φάνης σκόραρε κόντρα στην Κροατία και εγώ τα κατάφερα απόψε. Χαίρομαι και για εμένα και για τον Γκέκα. Δεν είναι εύκολο να επιστρέφεις έπειτα από τόσο καιρό και να μπαίνεις απευθείας στο κλίμα της ομάδας».
Πηγή : www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου