Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Χαριστέας: «Δεν είμαι και τόσο ακριβός...»

Χαριστέας: «Δεν είμαι και τόσο ακριβός...»

Συνέντευξη σε γερμανική εφημερίδα παραχώρησε ο Άγγελος Χαριστέας, όπου μίλησε για την Εθνική Ελλάδας και την απουσία του από το Euro 2012, ενώ παράλληλα έκανε… άνοιγμα για την επιστροφή του στην Μπουντεσλίγκα, μετά την αποχώρησή του από τον Παναιτωλικό!

Έχοντας κάνει μεγάλη καριέρα στα γερμανικά γήπεδα -όπου και αγωνίστηκε με τις φανέλες των Βέρντερ Βρέμης, Μπάγερ Λεβερκούζεν, Νυρεμβέργης και Σάλκε- αλλά και ένας από τους πρωταγωνιστές στην κατάκτηση του Euro το 2004 από την Εθνική Ελλάδας, ο Άγγελος Χαριστέας είναι πάντοτε… επίκαιρος στη Γερμανία.

Ο μέχρι πρότινος επιθετικός του Παναιτωλικού παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «Frankfurter Rundschau» μιλώντας κυρίως για το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας μας αλλά και για το… μέλλον του. «Έχω μερικές προσφορές. Εύχομαι να μπορούσα να παίξω ξανά στη Γερμανία! Δεν είμαι και τόσο ακριβός...», ήταν τα λόγια του… χαμογελαστού -όπως επισημαίνει ο συντάκτης του άρθρου- Χαριστέα.

Όσο για την μη κλήση του στην αποστολή της Εθνικής για τα γήπεδα της Ουκρανίας και της Πολωνίας; «Όχι, δεν μου προκάλεσε έκπληξη η απόφαση του προπονητή. Πριν από 14 ημέρες, άνθρωπος της Ομοσπονδίας με ενημέρωσε ότι το όνομά μου δεν θα συμπεριληφθεί στην αποστολή. Πάντως, μου φέρθηκαν δίκαια και με πολύ σεβασμό», απάντησε.

Πηγή : www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου