Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Παναιτωλικός: Πρόσκληση Πιστιόλα σε Κωστούλα για συνεργασία

Παναιτωλικός: Πρόσκληση Πιστιόλα σε Κωστούλα για συνεργασία

Το όνομα του Κώστα Πιστιόλα ήταν το πρώτο που κυκλοφόρησε ως φήμη στα ποδοσφαιρικά στέκια του Αγρινίου για την απόκτηση της ΠΑΕ Παναιτωλικός.

Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας οσπρίων Agrino διέψευσε μια τέτοια πρόθεσή του, με δηλώσεις στην εφημερίδα «Goal».

«Δεν έχει γίνει καμία πρόταση στον κ. Κωστούλα από μέρους μου και ούτε έχω κάποια τέτοια πρόθεση. Ωστόσο, του απευθύνω ανοικτή πρόσκληση.

Αν κρίνει ο ίδιος πως μπορώ να τον βοηθήσω -και φυσικά αν μου ζητηθεί- είτε επισήμως από κάποια θέση στο Διοικητικό Συμβούλιο είτε και ανεπισήμως, είμαι διατεθειμένος να το πράξω. Πάνω από όλα είμαι οπαδός του Παναιτωλικού».

Παράλληλα, φανέρωσε τη στήριξή του στον Κωστούλα, λέγοντας: «Έχει κάνει περισσότερα καλά και λιγότερα λάθη. Το θέμα είναι του χρόνου να τα εξαλείψει και να επιστρέψει η ομάδα πιο σοφή στη Super League».

Πηγή : www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου