Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Γιάνεφ: «Στο τέλος ταμείο με Παναιτωλικό»

Γιάνεφ: «Στο τέλος ταμείο με Παναιτωλικό»

Ο Βούλγαρος μεσοεπιθετικός του Παναιτωλικού, Χρίστο Γιάνεφ μίλησε για τη νέα εμπειρία, αυτή της Football League.

Ο Γιάνεφ αποτέλεσε την τελευταία μεταγραφή της ομάδας του Αγρινίου και έπειτα από αρκετές ημέρες στους «κυανοκίτρινους» έχει αποκομίσει τις πρώτες εντυπώσεις. Μάλιστα, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Γεγονός» κράτησε χαμηλούς τόνους και τόνισε ότι πέντε με έξι ομάδες θα κυνηγήσουν το πρωτάθλημα.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Γιάνεφ:

Πώς προέκυψε αλήθεια το ενδιαφέρον από τον Παναιτωλικό για σένα;

«Ο κ. Μάκης Μπελεβώνης με πήρε τηλέφωνο και μίλησα μαζί του. Μου εξέφρασε το ενδιαφέρον του Παναιτωλικού λέγοντάς μου ότι πρόκειται για μια πολύ καλή και σοβαρή ομάδα. Αυτά πριν δέκα μέρες που μίλησα μαζί του. Τα βρήκαμε σε όλα και τώρα είμαι εδώ».

Γνώριζες κάτι για την καινούργια σου ομάδα; Τι είχες ακούσει ή μάθει για τον Παναιτωλικό;

«Ναι, πριν είχα δει πολλά στοιχεία στο ίντερνετ τόσο για την ομάδα όσο και για την πόλη. Τώρα που είμαι εδώ διαπιστώνω πόσο καλά είναι. Όλοι τους είναι πολύ καλά παιδιά και πολύ καλοί μαζί μου. Επίσης η πόλη για μένα είναι πολύ όμορφη και αυτά μου αρκούν».

Πες μου για τις πρώτες σου εντυπώσεις από το καινούργιο σου ποδοσφαιρικό περιβάλλον.

«Νομίζω ότι είμαστε μια πολύ καλή ομάδα με ποιότητα και αυτό είναι σημαντικό».

Πόσο δύσκολο σου είναι να προσαρμοστείς στα νέα δεδομένα ενός σκληρού και ανταγωνιστικού πρωταθλήματος με πολλούς κακούς αγωνιστικούς χώρους;

«Για μένα τώρα είναι τα δύσκολα καθώς δε μιλάω τη γλώσσα (σ.σ. ελληνικά). Όσο για το τα δεδομένα και τις συνθήκες του νέου πρωταθλήματος, κανένα πρόβλημα. Ξέρεις, αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Δεν είναι… πιάνο!».

Πόσο έτοιμος νοιώθεις από αγωνιστικής πλευράς να προσφέρεις στην ομάδα;

«Πριν από περίπου ένα μήνα έπαιξα το τελευταίο μου επίσημο ματς στο Europa League. Μετά συνέχισα προπονήσεις μόνος μου. Τώρα έχω ξεκινήσει προπονήσεις κανονικά με τη νέα μου ομάδα και πιστεύω πως σε δέκα μέρες θα είμαι πανέτοιμος».

Ποιά είναι η αγαπημένη σου θέση;

«Αγωνίζομαι ως μέσος ή και σαν δεύτερος επιθετικός, πίσω από το σέντερ φορ. Αν όμως ο κόουτς μου πει να αγωνιστώ και σε κάποια άλλη θέση είμαι έτοιμος να προσφέρω οπουδήποτε με χρειαστεί η ομάδα».

Αισθάνεσαι καθόλου πίεση από το άγχος του πρωταθλητισμού που θα υπάρχει φέτος στην ομάδα;

«Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πέντε – έξι δυνατές ομάδες που θα κυνηγήσουν το πρωτάθλημα αλλά αυτό δεν είναι καινούγιο για μένα. Θα δούμε. Θα παίζουμε για να κερδίζουμε το κάθε ματς και στο τέλος θα κάνουμε ταμείο».

Πώς περνάς τον ελεύθερό σου χρόνο στο Αγρίνιο αυτές τις πρώτες σου μέρες;

«Είναι πολύ όμορφα για μένα καθώς ζω σε μια καινούργια όμορφη πόλη. Τώρα μένω προσορινά σε ξενοδοχείο και περιμένω τη γυναίκα μου με το γιο μου που θα έρθουν σε δέκα ημέρες για να βρούμε ένα καλό διαμέρισμα».

Τέλος, θα ήθελα να στείλεις το προσωπικό σου μήνυμα στον κόσμο του Παναιτωλικού. Φαντάζομαι έχεις ακούσει για τον κόσμο της ομάδας, το πόσο φανατικός και πολυπληθής είναι...

«Ναι φυσικά και ξέρω. Έχω δει στο ίντερνετ σχετικά και αυτό είναι πολύ καλό και για μένα και για την ομάδα. Η κάθε ομάδα θέλει να έχει κόσμο σαν αυτόν του Παναιτωλικού και νομίζω πως πρέπει να παίξουμε και γι΄αυτόν όπως και για την ομάδα και ολόκληρη την πόλη».

Πηγή : www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου