Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Μητρόπουλος: «Εχω δώσει τον λόγο μου στον Άρη, αλλά…»

Μητρόπουλος: «Εχω δώσει τον λόγο μου στον Άρη, αλλά…» | onsports.gr

Σε σίριαλ έχει εξελιχθεί η υπόθεση του δανεισμού του Παύλου Μητρόπουλου από τον Παναιτωλικό, καθώς ΑΕΚ και Άρης τον διεκδικούν.

Ο Νίκος Καραγεωργίου δεν υπολογίζει τον 22χρονο μέσο και η διοίκηση του Παναιτωλικού βρίσκεται σε επαφές με τις διοικήσεις του Άρη και της ΑΕΚ για να τον παραχωρήσει δανεικό ως το καλοκαίρι. Η Ένωση φαίνεται να είναι κοντά σε συμφωνία με τον σύλλογο του Αγρινίου, ωστόσο ο παίκτης έχει δώσει τον λόγο του στην ομάδα της Θεσσαλονίκης. Τον τελευταίο όμως τον έχει ο Παναιτωλικός, όπως παραδέχεται ο Μητρόπουλος. «Έχω δώσει τον λόγο μου στον Άρη και θέλω να τον τηρήσω. Όμως το θέμα εξαρτάται από τον Παναιτωλικό», ανέφερε ο νεαρός άσος στην εφημερίδα «Μακεδονία».

Πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου