Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Μητρόπουλος: «Αποφασισμένος να βοηθήσω τον Άρη»

Μητρόπουλος: «Αποφασισμένος να βοηθήσω τον Άρη» | onsports.gr

Έτοιμος να βάλει την υπογραφή σε συμβόλαιο με τον Άρη και να τον βοηθήσει να πετύχει τους στόχους του εμφανίστηκε ο Παύλος Μητρόπουλος.

Ο Έλληνας μεσοεπιθετικός του Παναιτωλικού, βρίσκεται μία… ανάσα από τους Θεσσαλονικείς και θα υπογράψει μόλις λάβει φορολογική ενημερότητα η ομάδα της Μακεδονίας, μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό της συμπρωτεύουσας «Αθλητικό Metropolis» και δήλωσε έτοιμος για τη νέα… σελίδα στην καριέρα του.

Συγκεκριμένα, ο Παύλος Μητρόπουλος μίλησε για:

Τη συμφωνία με τον Άρη: «Αρχικά ήρθε ο Άρης σε συμφωνία με τον Παναιτωλικό και μετά συμφώνησα και εγώ με τον Άρη».

Το πρόβλημα στον Άρη με την φορολογική ενημερότητα: «Είμαι ενήμερος και μιλάω με τον Άρη, όταν ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα θα υπογράψω και τυπικά στην ομάδα».

Τα αγωνιστικά προβλήματα των «κίτρινων»: «Γνωρίζω την κατάσταση στον Άρη, έχω παρακολουθήσει όλα τα παιχνίδια του φέτος, έχει δυνατή έδρα και υπέροχο κόσμο. Είμαι αποφασισμένος να έρθω και βοηθήσω τον Άρη γιατί είναι μια μεγάλη ομάδα».

Το ότι δεν αγωνίζεται στα τελευταία παιχνίδια με τον Παναιτωλικό: «Στα πρώτα έξι παιχνίδια αγωνίστηκα αλλά υπάρχει τώρα ένα χρονικό διάστημα που δεν αγωνίζομαι, κάνω όμως προπονήσεις. Ένα παιδί σαν εμένα είναι αποφασισμένο να αγωνιστεί αλλά και να βοηθήσει όσο μπορεί την ομάδα. Με τον Ολυμπιακό Βόλου όταν ήταν στην Α’ Εθνική που έκανε την καλή πορεία είχα συμμετοχές. Μετά αφού υποβιβάστηκε είχα να παρόμοιο πρόβλημα, δεν αγωνιζόμουν αλλά επανήλθα».

Τους Καπετάνο και Ψυχογιό με τους οποίους ήταν συμπαίκτες στον Ολυμπιακό Βόλου: «Με τον Καπετάνο και τον Ψυχογιό ήμασταν μαζί στον Ολυμπιακό Βόλου, έχω συχνή επαφή με τα παιδιά, έχουμε καλές σχέσεις. Με έχουν ενημερώσει για το κλίμα της ομάδας μου έχουν πει ότι είναι καλό. Θα βοηθήσω και θα με βοηθήσει ο Άρης».

Το πώς πάνε τα πράγματα στον Παναιτωλικό: «Νομίζω ότι μετά από ένα γκολ του Τοτσέ ήρθε η κάτω βόλτα για την ομάδα, είναι 14 ματς χωρίς νίκη. Τη νέα χρονιά γίνεται μια νέα προσπάθεια, η ομάδα σου παρέχει τα πάντα αλλά δεν έχει βρει ακόμα το δρόμο της. Θα τον βρει όμως με αυτό το ρόστερ που έχει».

Πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου