Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Ντιμπαλά: «Στόχος μου το πρωτάθλημα»

Ντιμπαλά: «Στόχος μου το πρωτάθλημα»

Έτοιμος να στεφθεί πρωταθλητής με τον Παναιτωλικό στη Football League δήλωσε ο Πατρίκ Ντιμπαλά, μιλώντας στην εφημερίδα SportDay. Ο Κονγκολέζος επιθετικός τόνισε ότι πρόθεσή του ήταν να μην αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα, όμως ο μάνατζέρ του τον έπεισε για τις συνθήκες που θα συναντήσει στο Αγρίνιο.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Πατρίκ Ντιμπαλά στη SportDay:

Για την μεταγραφή του στον Παναιτωλικό:

«Μετά τον Πανιώνιο δεν ήθελα να επιστρέψω στην Ελλάδα! Και αυτό, λόγω των οικονομικών προβλημάτων που μαστίζουν τη χώρα και κατά συνέπεια τις ομάδες. Ωστόσο, ο μάνατζέρ μου, Νίκος Κουτρούπης, ήταν αυτός που μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Παναιτωλικό, τους ανθρώπους του και τις συνθήκες εργασίας και στο φινάλε με έπεισε να αλλάξω την αρχική μου σκέψη». 

Για τη νέα του ομάδα:

«Δεν ήξερα πολλά πράγματα για τον Παναιτωλικό. Θέλω να ευχαριστήσω τον διευθύνοντα σύμβουλο, Μάκη Μπελεβώνη και τον προπονητή, Νίκο Καραγεωργίου, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν». 

Για τους προσωπικούς του στόχους:

«Να κερδίσουμε τον τίτλο του πρωταθλητή και να επιστρέψουμε στη Σούπερ Λίγκα».

Πηγή : www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου