Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Μαχλάς: Δυστυχώς... προδοθήκαμε

Φούσκα (;) και ο… Φαγαδάκης

Σε φιάσκο εξελίχθηκε η υπόθεση της χρηματοδότησης του ΟΦΗαπό το Θεόφιλο Φαγαδάκη, με τον Πρόεδρο της ΠΑΕ Νίκο Μαχλάνα αναφέρει το απόγευμα σε ανοιχτή συζήτηση που είχε με τον επιχειρηματία σε κεντιρκό ξενοδοχείο ότι προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το όνομα του ΟΦΗ. Ο Κρητικός επιχειρηματίας δέχτηκε ομαδικά πυρά από τους Νίκο Μαχλά, Βασίλη Ξημέρη , Χρήστο Μιχαλόπουλο σε μια από τις τραγικότερες στιγμές στην ιστορία της Κρητικής ομάδας το όνομα της οποίας συνεχίζει να διασύρεται, ενώ οι ελπίδες για την οικονομική της ανάκαμψη εκμηδενίζονται.

Ο Θεόφιλος Φαγαδάκης ανέφερε στην αρχική του τοποθέτηση:

"Βρίσκομαι εδω όπως υποσχέθηκα, για να πουμε τα πράγματα όπως είναι. Βρέθήκα στο ματς με τον Παναιτωλικό, ο Ηρακλής Νύκταρης μου έθεσε τα προβλήματα του ΟΦΗ και μου ζήτησε να βοηθήσω. Συναντήθηκα με τον κ. Μαχλά. Ο οργανισμός μου δεν έχει ταμείο. Οτιδήποτε πρέπει να γίνει πρέπει να γίνει μέσω νομικής διαδικασίας. Το συμφωνητικό χρονοτριβούσε χωρίς να ευθύνεται ο κ. Μαχλάς. Έδωσα την εγγυητική στην ΠΑΕ ΟΦΗ. Το ποσό που χρωστούσε ο ΟΦΗ ήταν μεγαλύτερο από αυτό που νόμιζα. Μου χρέωσαν ότι είμαι "μπροστινός" του Κουράκη, ενώ αυτό δεν ισχύει. Ο Βατσινάς μου είπε ότι η ΠΑΕ χρωστάει λεφτά, και αποφάσισα να μην ασχοληθώ με τα διοικητικά του ΟΦΗ αλλά μόνο να τον βοηθήσω"

O Μαχλάς του ζήτησε να δεσμευτεί ότι η εγγυητική επιστολή του 1 εκ. είναι γνήσια

"Έχω εκπλαγεί γιατί υπάρχουν ψέμματα σ' αυτήν την ιστορία. Η συμφωνία ήταν να πάρει το πλειοψηφικό πακέτο. Από μέρα σε μέρα τον περιμένω να δώσει τα χρήματα για να πάρει μετοχές, η να δανειοδοτήσει την ομάδα. Δεν πιστεύω τον κ. Φαγαδάκη και ζητώ συγγνώμη από τον κόσμο. Νιώθω προδομένος. Ο πρώτος που κοροίδεψε τον κόσμο είμαι εγώ γιατί πίστεψα τον κ. Φαγαδάκη. Να ελεγχθεί η εγγυητική επιταγή από τράπεζα. Νιώθω μεγάλη προδοσία. Πριν από λίγο μιλήσαμε από τον κ. Φαγαδάκη. Ποτέ δεν υπήρχε σκοπός να δοθούν τα χρήματα"


Ο Πρόεδρος του Ερασιτέχνη Βασίλης Ξημέρης ανέφερε:

"Η εγγυτική επιστολή μπορεί να τη βγάλει οποιοδήποτε. Εμείς είπαμε να σταλεί σε μια τράπεζα και να ελεγχθεί για τη γνησιότητα της"

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ευριπίδης Κουκιαδάκης αποχώρησε από τη διαδικασία, θεωρώντας την προσβλητική.

"Η όλη διαδικασία είναι προσβλητική γι' αυτό αποχωρώ" επεσήμανε φεύγοντας από την αίθουσα.


Το μέλος της ΠΑΕ Γιώργος Στεφανουδάκης απευθυνόμενος προς τον κ. Φαγαδάκη του είπε:
"Είναι το μεγαλύτερο φιάσκο της ιστορίας του ΟΦΗ. Μην παίζετε με τον ΟΦΗ. Αποδείξτε μας ότι κάνουμε λάθος. Δεν έχει ξαναγίνει αυτό στην ιστορία του ΟΦΗ"

Το λόγο πήρε στη συνέχεια ο Νίκος Μαχλάς: "Γιατί μπήκατε στη διαδικασία αυτή; Δε μπορώ να το καταλάβω. Με κοροϊδεύατε ασύστολα όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα. Ήταν ένα κόλπο από την πλευρά σου. Εγώ φταίω για αυτή την υπόθεση. Υπάρχει πρόβλημα. Υπήρχε μια ηλιαχτίδα με την περίπτωση του κ. Φαγαδάκη, όμως διαψευστήκαμε

Πηγή : www.cretalive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου