Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Επαναπατρισμός για Κοβάσεβιτς

Επαναπατρισμός για Κοβάσεβιτς
Κοντά στη συμφωνία με τον Ερυθρό Αστέρα είναι ο Νέναντ Κοβάσεβιτς.
Ο Σέρβος μέσος, που αποτέλεσε μεγάλο στόχο του Παναιτωλικού, φαίνεται πως αποφάσισε να επαναπατριστεί και βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με τον Ερυθρό Αστέρα. Μάλιστα, ο Κοβάσεβιτς με δηλώσεις του σε ΜΜΕ της πατρίδας του μίλησε με χαμηλούς τόνους για το ενδεχόμενο να φορέσει τα ερυθρόλευκα της ομάδας του Βελιγραδίου:
«Εχω κάνει μια συνάντηση με τους ιθύνοντες του Ερυθρού Αστέρα και τίποτα παραπάνω. Το μόνο βέβαιο είναι ότι πλέον είμαι ελεύθερος από τη Λανς. Εχω αρκετές προτάσεις, κάποιες τις έχω απορρίψει και μερικές τις σκέφτομαι. Πάντως, μέχρι το τέλος του μήνα θα πρέπει να έχω αποφασίσει που θα συνεχίσω την καριέρα μου».
Πάντως, παρά τα λεγόμενα του Σέρβου αμυντικού μέσου, στην πατρίδα του θεωρούν με βεβαιότητα ότι την επόμενη σεζόν ο παίκτης θα αγωνίζεται στο Μαρακανά.
Πηγή : www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου